🈳️

📖🎬🎵🏃🏊🚲🎿
Everglow - Coldplay/Gwyneth Paltrow

从《Fix You》到《Everglow》,从相濡以沫,到相忘于江湖,不过如此。


We see people come…

看遍人海潮落潮起

We see people go…

尝尽世间人聚人离

This particular diamond is extra special

但当这一刻真的降临 却也难免伤心

I know you might be gone

我知道你已离我而去

And the world may not know

虽然这世界依旧正常转动正常运行

Still I see you celestial

而我仿佛还能每天看到你 如银汉星河那般的美丽

Like a lion you ran!

动如温婉脱兔 奔如雌狮引我侧目

Goddess you rolled

任何人笔下的女神都难将你临摹

Like an eagle you circle

如长空之鹰将天际划破

In perfect purple

惊艳众生 完美一词仿佛只为你而说

So how come things move on?

但为何美好总是难留

How come cars don’t slow?

为何时光不能慢一些走

When it feels like the end of the world

你的离开仿佛将我的整个世界都带走

When I should but I can’t let you go

我深知我应该放手但我怎么舍得又怎么能忘记你的温暖笑容

评论